fredag 1 oktober 2010

Jag ljög

Hihi, jag ska vara helt ärlig nu, jag drog en liten vals i mitt senaste inlägg, men ändå inte. Jag kan visst amma trots att jag tar ett glas vin.. men hade inte gjort det dittills. Men idag sitter jag o kollar på idol med ett glas rödvin framför näsan och jag tänker amma ändå. Som Caroline kommenterade så säger ju till o med BVC att man kan göra d. Däremot var jag ute på krogen i onsdags och drack både öl o vin o då fick Andreas ge utpumpad mjölk hela natten, då vill jag inte amma.

Annars har jag och Andreas besökt stan idag med fika, shopping o lunch. Leon lämnade vi hos farmor o farfar för första gången vilket såklart gick hur bra som helst. En skillnad med att shoppa nu mot innan jag hade barn är att istället för att trampa genom hela stan och kolla efter samma typ av plagg i alla butiker för att välja det bästa så köpte jag nu första bästa plagg. Hittade en jacka på MQ vilket var första butiken jag kollade i, slog till direkt trots att det inte var den bästa för plånboken. Men nöjd blev jag :) Man lär sig vara effektiv och utnyttja tiden till max som småbarnsförälder :)

Nu ska jag återgå till mitt vin, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar