måndag 5 april 2010

Typical!

Känns rätt typiskt detta påskväder. Lördag söndag var det riktigt vårväder, massa grader varmt och sol, vilket jag fick bevittna inifrån en butik. Glada, vårkänsliga kunder är ju alltid trevligt, men jag då? Ska inte jag få lite vårsol på mig? Jo annandagen (idag) är jag ledig o kan va ute hur mycket jag vill! :D Vaknade för en halvtimme sen o vad fick jag skåda? SNÖ!!!! Det snöar, är blött, minusgrader, riktigt grått! Typiskt kallar jag det.

Men men, nu ska vi inte va bittra. Jag till skillnad från många andra får vara ledig väldigt mycket i sommar, för att inte tala om i ett helt år efter det, alltså hela nästa sommar också! Ja då känns en helg rätt oviktig!

Och idag blir det bebishopping :)

1 kommentar:

  1. Jag vet! Jag blev oxå lite sur när jag tittade ut imorse. //Sandra

    SvaraRadera