onsdag 21 april 2010

Liten lista

Jag älskar:
- min ofödde son som sparkar och tumlar runt i min mage, ger mig närhet, kontakt och försäkrar mig om att han mår bra där inne

- min fina sambo som alltid är snäll mot mig trots mina hormonsvängningar och mitt ibland tråkiga humör

- min lilla hund som är en riktig gosfia och snart även går fint i koppel

- min mamma, pappa och bror vilket jag inte behöver ge någon förklaring på

- sommaren som är i antågande

- godis som är så gott

- mitt liv

Jag ogillar:
- människor som stjäl energi och drar ner andras humör

- att det snöar just nu

- att min dator nu har totaldött

- att bo långt ifrån vänner och familj

Jag vet inte vad jag tycker om:
- raggmunk, som jag precis lagat för första gången i mitt liv, kan inte bestämma mig om det var gott eller lite småäckligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar