lördag 17 april 2010

Polare med en kändis

Den här veckan har jag haft tre liknande drömmar, drömmar om svenska kvinnliga kändisar som jag får nöjet att hänga med.

Första natten drömde jag att jag träffade Mia Skärringer på ett café. Jag sa nåt till henne vilket ledde till en diskussion, vilket i sin tur ledde till att vi umgicks en del. I nästa dröm var jag inneboende hos Maria Montazami i Hollywood i en vecka. Vi väntade på bussen ihop och hade trevligt, hon var lika knasig som på tv. Inatt träffade jag Katrin Zytomierska på nåt varuhus och åkte med henne i bilen hem till henne, där jag även fick bekanta mig med Bingo.

Roliga drömmar måste jag säga men vad betyder de? Uppenbart är ju att jag gillar dessa personer, det har alla speciella personligheter och jag tycker de är jäkligt sköna på sina olika vis. Ser jag dem som förebilder kanske? Njae vet inte, möjligtvis Mia eftersom hon är så jäkla rolig. Eller jo, alla är roliga på sina sätt, men inte skulle jag vilja vara varken som Katrin eller Maria.. Nu satte jag huvudet på spiken, ROLIGA! De är roliga och det vill jag också va. Kan det va så? Vi kör på det. Förresten så är de ju starka kvinnor som bjuder på sig själva och verkar inte bry sig om vad andra tycker. Det kan va det jag beundrar och avundas!

Men varför har jag drömt dessa drömmar just nu, inom loppet av en vecka? Vad är jag i för fas just nu? Det måste jag klura vidare på..

1 kommentar:

  1. haha! Du e inte klok med dina drömmar älskling! Skulle också vilja umgås med kändisar i mina drömmar..men det duger bra med dej också;)..Puss o godnatt!

    SvaraRadera