tisdag 8 november 2011

Nu blev jag sne!

Jag är ju som bekant fast i wordfeud och jag gillar att vinna. Min värsta motståndare är kusin Sandra.. hon är den enda som kanske vunnit fler gånger än jag, men nu bestämde jag att "nu jävlar!" Blev glad när jag såg att hon fick börja.. för det brukar vara en nackdel. Så vad gör hon? Lägger första ordet och får TVÅHUNDRAÅTTIOÅTTA POÄNG!!! 288! Hur lätt är det att vinna då? Jag blev fan sur i hela kroppen. Det ska du veta Sandra! Du gör mig maaaaad!!!

Men det var inte det jag tänkte blogga om. Vet inte heller vad jag tänkte blogga om. Det där ordet fick mig att glömma allt jag höll på med, men nu måste jag släppa det och leva vidare. Skriver om nåt annat nästa gång jag har datorn på. Nu ska jag vinna alla andra matcher.

2 kommentarer:

  1. Så blir det när man väljer random... :)

    //Kusse

    SvaraRadera
  2. Ska aldrig mer spela random mot dig! ;)

    SvaraRadera