lördag 19 november 2011

Arla morgonstund!

Som sagt, jag har sovit ostört så länge jag vill, ända tills jag vaknar av mig själv!!! Det vill säga till 06.25 !!! Ja det är sant. 06.25 vaknade jag utvilad och färdigsoven. Gjorde några försök att somna om men insåg att det skulle dröja och om jag nu skulle lyckas skulle jag bara bli trött, så uppstigning 06.45. Men varför ställa om kroppen på att få sova längre när jag ändå måste gå upp med Leon den tiden om några dagar igen? Dumt. Men jag har en liten misstanke om att jag kommer sova längre imorgon då jag är trött efter en arbetsdag.. men vi får se. Jag mår i alla fall utomordentligt bra, har en mysfrukost allena med äggmackor och kaffe. Ska ta en lite promenad innan jobbet också. Jag njuter.

Igår fick jag världens bästa nyhet, EVER!!!! Men jag vet inte om den är bloggmogen än.. återkommer med det :D

Ha en underbar helg nu alla unika läsare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar