tisdag 30 augusti 2011

Så var vi här igen.

För andra dagen i rad vaknade Leon klockan 5, redo att stiga upp. Ja, hösten är här, sommaren är över, tillbaka till rutinerna, rätta tiderna och allt vad det innebär. Egentligen älskar jag det. Eller jag menar; jag älskar det! Att ha rutin i vardagen, börja motionera igen och hålla mig till onyttigheter på helgerna och inte varje dag. Känna att kroppen mår bra och inte förgiftas dag efter dag. det är härligt! Frukost, lunch, middag, tv-soffan, sova och sen om igen. Love it! Den enda rutinen jag inte vill behålla är den jag inte själv kan ändra på, Leons morgontid. 5! Jag trodde den perioden var över nu när vi bara låter honom sova en gång på dagen, men kanske inte. Det är ju till och med mörkt vid 5 så han borde ju tro att det fortfarande är natt och fortsätta sova.. eller? Vi vill fortfarande inte lägga honom senare än 19 för timmarna fram till vuxenläggdags är dyrbara. Borde jag bara bita ihop, tänka positivt och gilla läget, då jag för övrigt har det så fantastiskt bra? Ja det ska jag nog. Tack för allt bra jag har, det dåliga är bara en droppe i havet. Så, ville bara få det sagt.

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar