lördag 6 november 2010

Tuppen o jag


Kanske skulle blogga lite när jag ändå är uppe o har massa extra tid innan vi ska åka på dop. Leon vaknade kvart i sex och var pigg som en mört, inte jag. Han ville inte somna om förrän en halvtimme senare och då var det för sent för mig att somna om, så in i duschen halv sju en lördagmorgon. Nu närmar sig klockan halv åtta och jag är fortfarande den enda vakna i detta hem. Det är i alla fall ljust ute nu så det börjar kännas okej.

Oj, vilket kul inlägg.. hmm.. Jo, jag kan berätta att vi fått besked från veterinären, Wilma har nåt med antikroppar.. något reumatiskt. Hon ska få en kortisonkur nu i en vecka och botas hon inte så kommer hon få äta det resten av livet. Lillskrutt.. reumatism vid två, snart tre, års ålder. Hundår dock. Men tack för att det inte var nåt dödligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar