söndag 28 november 2010

njaee

Promenixen blev Inte lång, fy sjutton va svårt det var att dra vagnen. Först gick jag åt ena hållet 75 meter innan jag stötte på en oplogad spårig passage där det inte gick att ta sig igenom.. kanske med ordentlig vilja, men den hade jag inte. Gick istället åt andra hållet 200 meter, resten av vägen var snödrivig icke promenadvänlig så jag fick vända igen. Kändes som jag var instängd i en hage, men det gav mig en bra ursäkt att stanna inne o slöa resten av dan.

När det var läggdags för lille skrutt kände jag att han var väldigt varm. Jag kollade tempen och ja minsann han hade feber, 38,3. Undra om det var den dumma promenadens fel eller om han blivit varm av att jag haft vardagsrummet fullt med tända ljus hela dagen, hmm. Det tog i alla fall tre timmar att få honom att somna :S


Tidigare på dagen var han piggare, stod själv för första gången :)

1 kommentar:

  1. Ja jag vet...har tänk på det jättelänge men ballat ur varje gång. Men nu SKA jag våga. Blir inte riktigt sådär kort för min del dock!! :) Självklart ska jag lägga ut bild :) Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera