lördag 24 oktober 2009

LYSSNA!!!!

Blir Tokig på människor som inte kan lyssna på vad andra säger utan aaallllltid måste prata om sig själva. Jag säger en halv mening och personen sätter igång och pratar om nåt liknande Den har varit med om. Och inget slut har människan på sin historia.. så när den väl slutar prata har vi hamnat så långt ifrån ämnet jag ville säga nåt om så att jag skiter i det. Vill jag ha nåt sagt så får jag prata så snabbt, och säga allt i samma mening utan paus så personen inte har en chans att avbryta eller inflika. Men hur mycket av det jag sagt är då uppfattat?? Inte mycket.

Så TACK! läsare för att jag får skriva till punkt.

1 kommentar:

  1. Social okompetens och respektlöshet är detta..jag vet vad du menar darling! Dessa människor borde gå på kurser i hur man interagerar och kommunicerar med folk för att bemötas och bemöta på ett positivt sätt. Tråkigt!
    /Puss

    SvaraRadera