tisdag 20 oktober 2009

Fyy va lågt Glocalnet!

Alla kan göra misstag. Jag har inte dissat nåt bolag, eller person, för att de gjort ett misstag, det kan alla göra. Men när det händer gång på gång börjar man ju undra, vad har de för system egentligen?

När vi skulle flytta ville jag säga upp mitt abonnemang men det skulle kosta 399 kronor i uppsägningsavgift Plus tre månadsavgifter om jag avslutade inom uppsägningstid.
Fine! Jag flyttar med det tills tre månader gått.
När det närmar sig ringer de upp mig o frågar om jag inte vill säga upp det istället.
Nej! Det kostar mig mer har jag fått förklarat av er!
När jag flyttar ringer de igen o frågar om jag verkligen vill flytta med det.
Ja!
Fem min senare ringer de upp igen och säger att jag slipper avgiften eftersom det blir massa jobb för dem oxå.
Tack!
Några veckor senare kommer en faktura på 399 kronor för uppsägning inom tre månader.
Skärp er!

För en månad sen fick jag brev om att returnera modemet vilket jag gjorde dagen efter. Idag fick jag faktura på 500 spänn för icke returnerat modem.
Jag ringde upp o de såg jag hade returnerat och makulerade fakturan.

Jobbar de en och en där eller? De verkar ju inte se varandras anteckningar. Härmed dissar jag Glocalnet.

1 kommentar:

  1. jag kan ta o berätta att vi blitt himla ovänner med comhem så dom spelar i samma liga!!!

    SvaraRadera