torsdag 10 januari 2013

Fullspäckad vår

Nytt inlägg ett halvår senare. Får se om jag kan komma igång igen eller om det bara är en tillfällig comeback.

Nytt år och nya upplevelser. Efter ett år av graviditet och amning är det dags för mig att ta igen sånt jag missat. Typ dricka alkohol ;) Redan i slutet av sommaren började jag planera in grejer att göra när jag slutat amma, härom dagen skrev vi in allt i kalendern och oj vad mycket det plötsligt var. Lista:

- På teater och hotellövernattning med fru Elofsson, nyss fyllda 30, i Stockholm
- Carolines 30-årsfest, relaxavdelning, middag och utgång
- Portugalresa för att mamma fyller 60
- Se Miss Li live in Pennybridge (låter större och coolare att skriva så)
- Barcelona med tjejerna
- Finkryssning med my love

Sen är det sommar, det kommer gå fort, och då hittar vi väl på ett och annat. Vi avslutar augusti månad med att åka till Budapest en helg på kärlekssemester HAHA. Efter det hoppas jag att jag har fått jobb för Mila ska börja dagis och det skulle sitta fint med mera pengar. Shit va fort det kommer gå! Snart är vi där och min lilla tjej fyller 1.. och min  stora pojke 3!

Men först ska vi nu iväg till BVC för spruta och sen är det roddning inför lördag som gäller. Då är det dop för Mila och födelsedagsfirande för mig.

Ja det blev ett faktainlägg, inte så mycket om livet i sig.. men det kanske kommer framöver.
Tjillevipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar