lördag 26 januari 2013

Andra rundan

I förmiddags drog jag ut på min andra löprunda med målet att springa minst 13 minuter, en mer än första gången. När jag sprungit 8 minuter kände jag hur jag kom in i det, det blev plötsligt rätt behagligt att springa (läs långsamt jogga). 17.41 stannade tidtagaruret på och jag var hur nöjd som helst. Lite varm i kläderna och med en längtan efter nästa runda. Perfekt!

Annars har jag sökt jobb idag. En ledig tjänst på arbetsförmedlingen i Lindesberg. Vill såå gärna ha det, jag måste ju ha jobb och det skulle va kul om Andreas fick vara lite pappaledig. Däremot skulle jag sakna Mila nåt otroligt på dagarna. Jag är ju med henne jämt! Nästan. Men förutom det och att det är 40 minuters resväg dit så är det perfekt!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar