lördag 4 december 2010

Så mycket bättre!

Så mycket bättre är ett riktigt skojigt program tycker jag. Sitter o kollar på det nu i min ensamhet, Andreas är på klassfest, men jag ska ändå sova så fort det är slut, för jag är slut!

Så mycket bättre gick det dock att lägga Leon idag, jag är sååå glad. Han har ju skrikit så förbaskat senaste kvällarna men ikväll gick det ganska smärtfritt. Först skrek han en del tills jag märkte att han ju faktiskt inte var trött. Jag tog upp honom o pratade o gosade ett tag me honom, låg bredvid honom och låtsades att jag skulle sova. Då blev han trött till slut o kunde mycket lättare somna när jag la över honom i sin säng.

Så mycket bättre mår jag när jag inte äter godis. Det är ju lördagkväll idag så då måste man ju äta godis eftersom reglerna i denna lya lyder "godis endast på lördagar". Men jag mår sämre för varje gång jag äter sockergodis.. Trots att jag hade mest choklad idag så blev jag illamående och trött efter nåt hekto.. resten åt jag mest för att jag ville bli av med det, DUMT! Nä ska sluta äta sånt där skit, usch!

Så mycket bättre var mitt hår när jag var gravid. Tappade typ tre strån i veckan då jämfört med tre i minuten nu ungefär. Fan va illa, måste gör något åt det, jag ska klippa mig kort! Enda alternativet är extensions.. men det finns inget hår att fästa d i, så vi klipper stråna korta istället!

Och till sist;
Så mycket bättre är mitt liv, mitt välbefinnande och allt runt omkring mig nu än förut :)

1 kommentar: