fredag 3 februari 2012

Crunchy

Crunchy är så jävulens gott har jag kommit på! Det är långt ifrån mina principer att konsumera det, men en dag förra vecka blev jag galet sugen på det och vaniljyoghurt. Jag köpte det. Hem och åt, och det var som sagt så jäkla gott! Inte ens en vecka senare inser jag att paketet nästan är slut. Nästan 800 gram karamelliserade, eller rostade eller både och, flingor låg i min mage. Jag insåg att det var dags för avvänjning.. jag har ju de senaste två veckorna gått upp nästan 3 kilo så nu får det vara nog. Därför hävde jag i mig det sista som fanns kvar, vilket var mer än jag trodde, så att jag blev lite smått illamående. Men av en god anledning, att bli av med giftet! Så nu har jag inga crunchy så kan med gott samvete äta något annat onyttigt, men mindre onyttigt än crunchy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar