tisdag 7 februari 2012

På väg tillbaka

Ja nu börjar jag finna balans igen. Jag mår bra och är pigg större delen av dagen. Så äntligen har jag kommit igång med promenaderna igen. Inte som förut, men jämfört med tre senaste månaderna stor skillnad. Ja, de två senaste dagarna i alla fall. Jag har ju knappt tagit en enda promenad sen i november så att jag nu tagit en halvtimmes två dagar irad är ett stort framsteg. Och så himla bra jag mår! Pigg igen! Igår kväll var jag inte ens trött när jag skulle sova vid 22! Jag vet, det är väldigt tidigt men jag har sen i november lagt mig strax efter 21! Hur som helst har jag bestämt att jag ska få någon dos motion varje dag. En promenad allt mellan 20 och 60 minuter. Hade jag sagt det här för ett halvår sen hade jag trott det kom från någon annans mun, jag har ju i princip gått minst en timme varje dag i sisådär sju års tid. Men men, plötsligt händer det, man blir inaktiv. Inte bra. Men det kan bara bli bättre.

Och en annan sak jag är tillbaka till kan vara bloggandet. jag ska försöka iaf.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Härligt att du är på gång Helena! Och håll i bloggandet! Jag gillar din blogg :) Kram

    SvaraRadera