fredag 9 september 2011

Mot Stockholm

Packad och klar för en weekend i Stockholm. Ska framförallt träffa bästa Tessan som det var alldeles för länge sen jag såg. Usch ett helt år har gått sen sist, inte bra. Men det ska bli superkul, alltid kul att träffa henne! Och kul att se hennes nya lya och hur stor söta Emma har blivit. 4 bast! Det är stort! Lite middag och ut för nåra öl på söder, något jag verkligen ser fram emot!

När jag ändå är i hufvudstaden passar jag på att dejta lite till. Kusin Ewa på lördag, hennes sambo Patrik och deras 8-månader gamla dotter Tyra. Även hon lär ha vuxit sen jag såg henne sist. Kul!! Lite smarrigt godis antar jag vi förtär framför televisionen. Ännu en kväll helt i min smak :)

Sist men inte minst ska jag äntligen få träffa lilla fina Vilma! Tilda och Kims tredje lilla troll, när ska detta barnafödande sluta? Eller vad säger du Tilda? ;) Vilma är nu.. 2 månader kanske. Vet inte säkert, men hon är med säkerhet den minsta skruttan jag får se den här helgen. Excellent slut på en väldigt trevlig helg. Me like!

Ps. Sa jag att jag åker utan barn, helt allena.. Gu va skönt!!!!! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar