torsdag 9 juni 2011

EJ OKEJ

Det är inte okej att tycka det är okej att gå upp vid 5 på morgonen, men nu börjar den gränsen närma sig. Leon vaknar runt 4 nästan varje morgon nu och vill sällan somna om, varken med eller utan välling. Så i morse tänkte jag "sover han till 5 är det ok, men inte 4!!!" Haha, hans första månader tänkte jag "jag går inte upp före 7!" Nästföljande månader tänkte jag "jag går inte upp före 6!" Senaste månaden "...inte före 5". Det tänker jag nu också men jag har inget val. Det är inte okej att gå upp 04.08! Problemet är att Leon är klarvaken då, så vad göra?

En sak som är positiv i hans utveckling är att han numera kan äta själv med fingrarna. Det ger mig lite space att diska, laga mat och blogga :) Sen är det bara att lära honom att hoppa ur sin stol, tvätta sig om munnen och händerna, så har jag ännu mer tid för annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar