onsdag 4 augusti 2010

Välkommen Leon!

Kärleken till min son är obeskrivlig, omätbar, otrolig. Ändå känner jag honom knappt. För 39 timmar sen föddes han och det gick i rasande fart. In till förlossningen 20.30 den andra augusti, ut han kom 01.16 den tredje, knappt fem timmar senare. En fruktansvärd upplevelse resulterade i det bästa i mitt liv - min son. 53 cm lång och 3985 gram tung, en stor men ändå så liten kille.



Hemma 16 timmar senare börjar det nya livet för oss alla tre. Leon är bra på att sova, sämre på att äta.. men vi kämpar på. Jag borde sova när Leon gör det men det är så svårt att sluta titta på honom. Han är helt underbar!! Puss



1 kommentar:

  1. Han är så himla, himla fin, Helena! Snyggt jobbat! Men hem efter redan 16 timmar? Oj, oj. Snabba puckar. Hoppas ni får till det med amningen ändå, det tyckte jag var så skönt met att få vara kvar några dagar. Att man fick hjälp att komma igång. Men det fixar ni!

    Många kramar till er alla! Och njut av varandra!

    SvaraRadera